Saturday, March 6, 2010

peluang perniagaan

Selamat Datang ke eSave4u.biz

Elektrik merupakan sumber tenaga utama yang digunakan di rumah. Anda seharusnya terus menikmati manfaat daripada peralatan elektrik dengan tidak menggunakan lebih banyak tenaga daripada yang sepatutnya. Penggunaan tenaga elektrik yang secara cekap dapat menjimatkan wang serta dapat membantu memelihara alam sekitar.

E Save Distribution (M) Sdn. Bhd telah mengambil inisiatif yang hebat untuk membangunkan satu produk jimat elektrik e-Save Power Stabilizer & Saver yang hebat dan praktikal.
Info Syarikat E Save Distribution (M) Sdn Bhd

E Save Distribution (M) Sdn. Bhd merupakan Syarikat Milik Penuh 100% Bumiputra yang di perbadankan ( Sdn.Bhd ) yang terlibat secara langsung dalam membungkus dan mengedar produk-produk yang berasaskan Alat penjimatan untuk semua kenderaan, rumah kediaman, bangunan atau pejabat.

E Save Distribution (M) Sdn.Bhd mengambil inisiatif untuk berkerjasama dengan sebuah Syarikat yang mempunyai kilang yang beroperasi selama 10 tahun dengan pengalaman membuat,membungkus dan mengedar produk-produk Alat Penjimatan yang kami kenali sebagai "PROGRAM USAHASAMA & PERKONGSIAN PINTAR"
Dengan berbekalkan pengetahuan dan pengalaman selama 10 tahun,kami percaya dan berkeyakinan penuh "PROGRAM USAHASAMA & PERKONGSIAN PINTAR" ini akan menjadi realiti di dalam Pembuatan dan Pengedaran di antara kedua-dua syarikat.


Untuk maklumat lanjut;
http://www.eSave4u.biz/saihaz
http://www.eSave4u.biz/saihaz
http://www.eSave4u.biz/saihaz

No comments:

Post a Comment